Volgers

donderdag 15 maart 2018

Fabrika fantasy: Cute zebra 2

15 Maart alweer....

Tijd om een nieuwe digi voor te stellen .

Vandaag is dit weer een digi van fabrikafantasy

Graag stel ik jullie voor aan:


Deze leuke zebra kan voor vele soorten kaartjes gebruikt worden,
Zo dacht ik eerst om er een geboortkaart mee te maken, 
toen dacht ik of toch maar een verjaardagskaart?
Omdat ik er zelf niet uit kwam is het een  hip hip hooray kaart geworden, 
dan kan je nog kiezen waarvoor hij gebruikt word :)

Dit is mijn inspiratiekaart voor jullie geworden:
Ik neem graag deel aan deze challenges:



4 opmerkingen:

  1. A really cute card, such gorgeous colors and wonderful sketch!
    Thanks so much for playing along this month at Ellibelle's Crafty Wednesday challenge!
    Ellie
    "Ellibelle's Creative Moments"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a fun card you have created, Debo! That zebra is so cute! Thanks so much for joining us at Watercooler Wednesday this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for sharing your adorable card with us at the Watercooler Wednesday "All Occasions" challenge this week. Your cute zebra is so sweet and beautifully coloured.

    BeantwoordenVerwijderen